5053100541 |
Educació Intercultural |
2018-2019 |
Taller a centre. Primària-Secundària |
|
|
|
16/10/2018 - 29/1/2019 (15 hores) de 17:00h a 18:30h |
|
C Sagrada Família |
|
ctra. de Sant Feliu de Guíxols, 40 (Girona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suport a la Comunitat Educativa
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
EIAC Educació Intercultural
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El taller està enfocat a aportar continguts i eines perquè els participants puguin treballar des d'una perspectiva intercultural als centres educatius i acompanyar l'alumnat en la construcció d'una identitat de múltiples pertinences.
|
| |
Objectius |
- Donar elements d'anàlisi i reflexió per treballar des d'una perspectiva intercultural als centres educatius.
- Aportar reflexions i estratègies que contribueixin a millorar la competència intercultural tant del professorat com de l'alumnat.
- Facilitar estratègies per acompanyar l'alumnat en la construcció d'una identitat de múltiples pertinences.
|
| |
Continguts |
- Interculturalitat.
- Currículum intercultural des de les àrees.
- Identitat de múltiples pertinences.
- Implicació de les famílies.
- Coresponsabilitat educativa..
- Coeducació i igualtat de gènere.
|
| |
Formador/a |
Josep Tort
|
| |
Avaluació |
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de la formació
- Qüestionari de satisfacció assistents / formador.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència un mínim de 80% de les hores de formació.
- Avaluació positiva en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de primària i secundària
|
| |
E-mail |
crp-girones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
16/10/2018 |
1700 |
1830 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 8 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 9 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 10 |
dimarts |
22/01/2019 |
1700 |
1830 |
|
| |